klantenservice

Klantenservice

Hieronder vindt je alle informatie over het bestelproces, de betaling, de verzending en over het eventueel retourneren van een bestelling.

Mocht je nog andere vragen hebben of je hebt extra hulp nodig bij het bestellen, stel dan je vraag via het contactformulier, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bellen of mailen met onze klantenservice info@villahoera.nl, tel: 040-8423886 kan natuurlijk ook (ma t/m vr van 9:00 - 16:00).

Tijdens schoolvakanties zijn we alleen per mail bereikbaar.

Bestelproces

- Maak een keuze uit de collectie. 

- Voeg dit artikel toe aan je winkelwagen door op de 'Voeg toe aan winkelwagen >>’ knop te klikken. Je gaat nu automatisch naar de winkelwagen.

Winkelwagen

- Wil je verder winkelen, klik dan linksonder op de knop ‘<< Verder winkelen’.

- Is de bestelling compleet, kies dan de gewenste betaalwijze.

- Controleer je winkelwagen, controleer ook het aantal stuks per artikel, dit kun je hier nog aanpassen en op de knop 'herberekenen' klikken.

- Wanneer alles klopt klik je rechtsonder op de ‘Bestelling afronden >>’ knop.

Uw gegevens

- Vul hier de gevraagde gegevens in en eventuele opmerkingen in.

- Wil je graag dat je aankoop als kado wordt ingepakt? vermeld dit dan bij opmerkingen en wij maken er een mooi kado van. We kunnen ook een persoonlijke boodschap toevoegen aan het kado op een kaartje. Schrijf dan jouw tekst ook bij opmerkingen.

- Wanneer je alles hebt ingevuld klik je rechtsonder op de ‘Bestelling afronden >>’ knop.

Bevestig uw bestelling

- Hier kunt u nogmaals uw winkelwagen en gegevens controleren.

- Wanneer alles klopt, zet dan een vinkje bij ‘Ik verklaar kennis te hebben genomen van en in te stemmen met de 'Algemene voorwaarden’.

- Daarna klik je op de ‘bestelling bevestigen >>’ knop

- Vervolgens wordt je afhankelijk van je gekozen betaalmethode doorgestuurd naar de volgende pagina.

- Als de bestelling correct is gedaan ontvang je direct een bevestiging per mail.

Bestellen per telefoon of e-mail

Ook telefonisch en per e-mail kun je een bestelling plaatsen. We zijn telefonisch bereikbaar op 040-8423886. Een bestelling mailen doe je via bestellen@villahoera.nl. Vergeet niet je gegevens te vermelden zodat wij de bestelling kunnen verwerken en verzenden. 

Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling en een factuur die je vooraf per bank dient te voldoen. Vermeld bij jouw betaling duidelijk het ordernummer. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen op Rabobank rekening NL87RABO0100994792 t.n.v. Villa Hoera, wordt de bestelling verzonden.

Betalen

Je kunt bij Villa Hoera kiezen uit de volgende betaalwijzen:

- iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Voor deze online betalingen worden géén extra kosten berekend.

- Creditcard: MasterCard, Maestro en VISA. Je wordt automatisch doorgeleid naar de betaalmodule van je creditcard. Voor deze online betalingen worden géén extra kosten berekend.

- Bancontact. Voor België hebben wij ook de mogelijkheid om met Bancontact te betalen. U vindt deze mogelijkheid tijdens het bestelproces bij betaalwijze. Voor deze online betalingen worden géén extra kosten berekend.

- Overschrijving vooraf. Je kunt het totaalbedrag overmaken op Rabobank rekening NL87 RABO 0100994792 ter name van Villa Hoera. Vermeld bij jouw betaling duidelijk het ordernummer. Wij sturen de bestelling op zodra de betaling ontvangen is.

Verzenden

Bestellingen geplaatst voor 15:00 worden dezelfde dag verzonden met PostNL. In de regel heb je de bestelling de volgende dag in huis. Voor bestellingen geplaatst in het weekend (vanaf vrijdagmiddag 15:00) is maandag het eerstvolgende aanlevermoment bij PostNL, deze worden in de regel op dinsdag bezorgd. Onze ervaring met PostNL is dat 99% van de pakketten de volgende dag wordt aangeboden (binnen Nederland). 

Een bestelling binnen Nederland boven de € 70,- wordt gratis verzonden. Voor bestellingen onder de € 70,- wordt voor brievenbuspost € 2,95 en voor pakketpost € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Een bestelling naar België boven de € 100,- wordt gratis verzonden. Voor bestellingen onder de € 100,- zijn de verzendkosten voor brievenbuspost tot 250 gram € 4,95, boven de 250 gram en voor pakketpost € 6,95.

Afhalen in Eindhoven, wanneer u bij stap 2 van het bestelproces kiest voor 'Afhalen bij winkelier' dan worden er geen verzendkosten berekend en nemen we contact met u op over het gewenste afhaalmoment. U kunt uw bestelling dan bij ons afhalen op het volgende adres: Kanaaldijk-Noord 111 5642 JA in Eindhoven

Direct laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt (NL en BE)
Het is ook mogelijk uw bestelling direct te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt. Kies bij stap 2 van het bestelproces voor 'Afhalen bij een PostNL locatie en wanneer u daar uw postcode en huisnummer invoert worden de dichtstbijzijnde PostNL locaties automatisch geselecteerd en kunt u de gewenste locatie kiezen. Let op: neem een legitimatiebewijs mee naar de afhaallocatie. De bewaartermijn van een pakket op een PostNL-afhaalpunt is maximaal 7 dagen

Bezorging PostNL aan huis
Indien u niet aanwezig bent wanneer PostNL uw pakketje bezorgt dan wordt het pakket bij de buren afgegeven. U ontvangt een briefje in de bus waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Dan kunt u dit aangeven door tijdens het bestelproces bij opmerkingen 'alléén huisadres' te vermelden. Wanneer afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft dan gaat het pakketje naar een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. U krijgt een briefje in de bus waarop staat welk PostNL punt dit is. U kunt uw pakket dan binnen 7 dagen op het PostNL punt afhalen.

Retourneren/Ruilen

Als een product je toch niet bevalt en je wilt het graag retourneren, laat dit ons dan binnen 30 dagen weten.

Het retourneren gaat als volgt te werk:

Stuur altijd eerst een e-mail naar retour@villahoera.nl, vermeld hierin de volgende gegevens:

- Ordernummer en datum van de bestelling.

- Om welk product het gaat en de reden van retourneren.

Het is belangrijk dat het product niet is gebruikt en dat het in de originele verpakking wordt teruggestuurd omdat het product anders niet meer verkoopbaar is.

Wanneer het product bij ons binnen is, ontvang je van ons een ontvangstbericht en storten wij binnen 7 dagen je aankoopbedrag terug met dezelfde betaalmethode als waarmee betaald is. De verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald, worden ook teruggestort (mits je de volledige bestelling retourneert).

Let op: het risico en de kosten van een retourzending zijn altijd voor de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten betaald voor het retourneren van het product. 

Alle producten worden met de grootst mogelijke zorg door Villa Hoera ingepakt; het is aan te raden het product op precies dezelfde wijze terug te sturen. Villa Hoera is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekraken tijdens het transport van de retourzending. Vraag daarom altijd om een track & trace-code en bewaar deze totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw pakketje onbeschadigd bij ons is aangekomen.

Retouradres:

Villa Hoera

Kanaaldijk-Noord 111 

5642 JA Eindhoven

Ruilen

Indien je een artikel wilt ruilen dan kun je dit artikel retour sturen (zie de stappen van het retourneren hierboven) en daarna het gewenste product bestellen via de webshop.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Nieuw

© 2012 - 2020 Villa Hoera | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel